Thursday 3 May 2012

Jangan Ada Benci

( 1 )
Andainya ada di antara kita nanti
Berubah hala serta janji
Jangan ada benci
Suka dan duka dilalui
Jadikan kenangan di sudut hati

( 2 )
Andainya cita-cita tidak kesampaian
Ikatan murni terputus di pertengahan
Jangan dikesalkan
Jangan lantaran kegagalan
Kita saling berdendam saling bermusuhan

( 3 )
Ungkit-mengungkiti
Sakit-menyakiti
Memusnahkan diri

( 4 )
Kita harus tabah dan bersedia
Cekal hadapi kemungkinan yang tiba
Kadangkala yang berlaku
Di luar kemahuan kau dan aku

( ulang 2 & 3 )










korg....aku nk mintak maaf untuk semuanya....

semua kesilapan aku...keburukan aku...
tingkah laku n kata2 aku yang x mnyenangkan...aku mintak maaf...
cuti ni korg jage diri elok2 taw...
jangn lupe aku....;)
korg bnyak mgajar aku erti kehidupan, persahabatan n kasih sayang...
sayang korang sangat sangat...
semoga persabatan kita kekal hingga ke hujung nyawa ;)

 maafkan aku atas segala kata2 aku yang menyakitkan aty....terima kasih atas segalanya... tulang rusuk ;)




take care taw awk kat sane nanty...jangn lupe kat saye;) thanx jgk untuk semuanyer.... maafkan andai sye bnyak mnguris haty..heeee ;)

 thanx for everyting n maafkan andai tersilap kate n terlebih gedik....:p


sory kakyu selalu sakat awk....heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :p

3 comments:

  1. tak ley dengr lagu ny..emg sedih...btw nak mintak maaf jugak...sayangg kaw..jage diri n jage kakyue skali..wat tol2 tuk maths..moge kaw dapat dekan..sayangg kaw..

    ReplyDelete
  2. oke...thanx..aku akn jage kakyu..jgn rsaw la..mybe aku x setahu korg even aku yang ngn dye kat cni....huhuhu...sayang kaw jgk,,

    ReplyDelete
  3. lagu febret karoke ni.. hehehe

    ReplyDelete